tisdag 15 februari 2011

Trött som fan!!

Ååååå jag orkar inte!!!! Nyss bombat min skalle med ekonomi, nu måste jag spränga in lite till om massmedier -.- Har ett prov på måndag, lixom en måndag! Ingen orkar göra ett prov på en måndag. Så jag har läst meku i skolan. Efter skolan drog jag till Janina och lämna massmedia-boken till henne så hon kan plugga. Hon är sjuk och kommer inte komma på hela veckan till skolan. Så underbart snäll är jag ;)

Nu ska jag nog bara ta och lugna ner mej lite. Jag håller på att bryta ihop. SÅ mkt skumma grejer som händer runt om kring. Plus att skolan bombar med uppgifter, känner mej lite stressad.



Igår natt kom en kille och knacka på, på NATTEN!! Sen när jag skulle dra för att lägga mej kollar jag ut i fönstret snabbt och ser en skåp bil åka ute på bilvägen, då öppnas dörren och någon kastar ut en annan person från bilen!!! Den kastade personen blir liggande på marken, då stannar dom i bilen och en kille kliver ut och går fram till den liggande personen (som då sätter sej upp)Killen börjar prata med personen på marken, sen går killen tillbaka mot bilen men ångrar sej och går tbx, han vankar så fram och tillbaka några gånger tills personen på marken reser sej och går mot bilen. Då springer killen till bilen och åker iväg.

Sen har det hänt massa annat skumt. Men orkar itne skriva allt bara känner att världen runt mej faller samman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar