torsdag 3 februari 2011

Plugga -.-

Idag vare skola:) Började tolv men var i skolan kvart över 9. Jag har en svenska uppgift att spela in en film om grekiska myter. Så jag och gänget träffades tidigare för att planera lite. Det är det vi gjort heladagen, men under ekonomi lektionen så plugga vi ekonomi haha. Har ju ett stort ekonomi prov i morron.

Snart om några minuter ska jag dra till ica med lillesyrran för att ladda med energi som jag kan använda ikväll, jag kommer nog sitta uppe hela natten och plugga. Haha.
Men medans jag väntar på syrran blire chill med musiken så länge och snacka med janna på msn :)

Ps: Mina skor som jag beställde har kommit :)


Jag hoppas mitt halsband/radband kommer snart som jag beställt på www.misterbling.se



Byee xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar