söndag 2 januari 2011

Dålig uppdatering, helt klart!

Jag har varit väldigt dålig på att skriva nu, på ett väldigt bra tag. Så jag måste börja peppa mig själv igen så jag hinner med att blogga. Jag gör en massor av annat under dagarna så det blir att jag inte tänker på bloggen alls.
Men nu ska jag hålla uppaderingen igång :)
Är annars inte mycket som jag kan minnas nu som hänt. Bara att jag nu går på kopparlundsgymnasiet, avklarat min första termin. Nu återstår fem.

Okej lite Nu-tid. I morron ska jag behöva kliva upp kl 10 på lovet -.- Jag ska med lillesyrran på bio :) Vi ska dra och se Megamind i 3D. Hoppas på att den är bra :) Jag förbereder mig verkligen bra för att kliva upp i morron vid tio, är vaken nu 02.40, kanske inte det bästa! Så jag säger väl GoNatt å PössPöss på kinden.



Jag och syrran fota lite skoj idag i mitt rum :)

Mee xD

Daniella (Syrran) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar