fredag 21 maj 2010

Fredags Myyyssss :)



Trixie <33

Hej halloj! Idag är det äntligen fredag så himmla skönt!! Har haft en skön skoldag idag med vännerna, sen efter skolan så tog jag o ellen bussen till stan för att kolla efter 80-tals kläder till Spehxfotot som vi har nästa tisdag. Jag hitta ett par turkosa leggings och ett skrik rosa linne som jag ska ha till. Sen hade jag tänkt att voffla håret och tupera det och ha rosa benvärmare på leggingsarna. Men jag ska även ha smycken i alla färger som går att hitta i neon. :P Sen blir det nog en massa ögonskugga i blå och knallrosa på läpparna :)

Efter stan så blev jag hämtad av papps som körde mig hem till honom... och här ska jag tillbringa helgen. Kul kul! Det blev grillning här på kvällen.. mumms!!
I morron så ska jag och hans fru ut till Eskilstuna och shoppa... framför allt skor och en e ssöt väska till balklänningen!!

Aja nu ska jag titta på film med pappsen, det är bara jag o han hemma idag så det blir en lång kväll utan hans fru :D kul kul :) A jusst ja jag får inte glömma Trixie!! Våran super gulliga katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar